Sekretera, sekretarzyk czy biurko - co wybrać na domowe stanowisko pracy?

Sekretera, sekretarzyk czy biurko - co wybrać na domowe stanowisko pracy?…
Sekretera, sekretarzyk czy biurko - co wybrać na domowe stanowisko pracy?…
Sekretera, sekretarzyk czy biurko - co wybrać na domowe stanowisko pracy?…
Sekretera, sekretarzyk czy biurko - co wybrać na domowe stanowisko pracy?…
Sekretera, sekretarzyk czy biurko - co wybrać na domowe stanowisko pracy?…
Sekretera, sekretarzyk czy biurko - co wybrać na domowe stanowisko pracy?…
Sekretera, sekretarzyk czy biurko - co wybrać na domowe stanowisko pracy?…
Sekretera, sekretarzyk czy biurko - co wybrać na domowe stanowisko pracy?…

Urządzając biuro lub gabinet w domu zazwyczaj myślimy o wyborze odpowiedniego dla naszych potrzeb biurka. Decydujemy się na takie, które odpowiada naszym potrzebom, jest wygodne do pracy i pasuje do wystroju pomieszczeń.

Od jakiegoś czasu jednak w sklepach internetowych pojawiły się również sekretery i sekretarzyki, które doskonale będą spełniały swoje funkcje również w przestrzeni biurowej oraz w domowych stanowiskach pracy. Na co się zdecydować?

Sekretera

Sekretera to rodzaj dużego mebla skrzyniowego, który wygląda jak ciężka szafa lub komoda. Zazwyczaj dzieli się na dwie części: górną i dolną. Nadstawa, czyli ta część na górze, pełni funkcję biblioteczki i z tego powodu jest wyposażona w drzwiczki. Część dolna może być zamykana, ponieważ jest wyposażona w płytę skośną lub pionową, która pełni funkcję blatu. Niekiedy zdarza się, że blatem staje się front szuflady, wysuwany do przodu. Za płytą do pisania znajduje się wiele szufladek i przegródek, w których można przechowywać najpotrzebniejsze do pracy przedmioty.

Sekretery to niezwykle eleganckie meble, z tego powodu będą wyglądać idealnie w otoczeniu innych drewnianych mebli. Ze względu na to, że można je zamykać i otwierać, powinny być idealnym rozwiązaniem dla osób pracujących w domu. Można w nich schować najpotrzebniejsze przybory.

Sekretarzyk

Sekretarzyk to rodzaj mebla do pisania, w którym można jednocześnie przechowywać korespondencję oraz drobiazgi niezbędne do pracy. Jest on podobny do niewielkiego stolika i jest wyposażony w nadstawę, która może być zamykana za pomocą wielu mechanizmów, między innymi: płyty uchylnej, bębna lub drewnianej rolety. Część górna posiada również sporo schowków i półeczek. Sekretarzyk niekiedy bywa mylony z sekreterą lub biurkiem, jednak mimo podobnego przeznaczenia, są to inne meble.

Sekretarzyk to elegancki element wyposażenia wnętrz, z tego powodu doskonale uzupełni wnętrza urządzone w tym stylu. Jest dobrym rozwiązaniem w biurach i gabinetach, gdzie zwykłe biurko może wydawać się zbyt sztampowym rozwiązaniem. Z pewnością korzystanie z niego będzie również bardzo wygodne, to z powodu zamykanej górnej części, w której można schować i przechowywać najpotrzebniejsze przedmioty. Nie jest również tak duże jak sekretera.

Biurko

Biurko jest meblem, w którym na pierwszy plan wysuwa się blat roboczy do pisania lub pod komputer. Posiada zwykle podblatową szafkę lub szuflady, w których możemy przechowywać papier, korespondencję oraz drobiazgi. Jest to najpopularniejszy tego typu mebel wykorzystywany do pracy i z tego powodu jest on dostępny w wielu wariantach stylistycznych i kolorystycznych. Poszczególne rodzaje biurek różnią się wielkością i rodzajem materiału, z którego zostały wyprodukowane.

Biurka są zdecydowanie najbardziej uniwersalne ze wszystkich opisanych tutaj mebli. Pasują to większości stylów wystroju pomieszczeń. Pomogą ozdobić wnętrza minimalistyczne, klasyczne, awangardowe, wszystko zależy od ich wyglądu i materiału.


koszt całkowity:
X Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.