Naturalny zastrzyk wiosennej energii!

Naturalny zastrzyk wiosennej energii! [1]
Naturalny zastrzyk wiosennej energii! [2]
Naturalny zastrzyk wiosennej energii! [3]
Naturalny zastrzyk wiosennej energii! [4]
Naturalny zastrzyk wiosennej energii! [5]

Słońce coraz śmielej wygląda zza chmur, roślinność kwitnie i zielenieje na potęgę, a Ty... nie masz energii? Sięgnij po jej naturalny zastrzyk!

Kulinarne wiosenne eksperymenty

Gdy za oknem plucha i śnieg, łatwo jest się zaniedbać. Zamiast uprawiać sporty, wolimy pozostać w ciepłym domu. Łatwiej jest także się rozchorować, ponieważ zimą osłabiona jest nasza odporność...

Ale zima już za nami – czas dotlenić swój organizm, dostarczyć mu wszystkich niezbędnych witamin i minerałów. Trzeba nie tylko zrzucić oponkę z brzucha, ale też zadbać o swoje samopoczucie i zdrowie!

Aby to zrobić, trzeba przede wszystkim odmienić swoją dietę. Sprawdź nasze propozycje na wiosenne szaleństwa w kuchni!

Nasiona chia

Nasiona szałwii hiszpańskiej, zwane także nasionami chia, to składnik, który koniecznie powinien zawitać w Twoim menu. Są źródłem błonnika, białka, tłuszczów Omega-3, przeciwutleniaczy.. W tych drobnych ziarenkach znajdują się też witaminy z rodziny B, wapń, manganu, magnez, cynk , potas i fosfor. A na dodatek prawie nie mają one kalorii!

Zgodnie z legendą nasiona chia miały być źródłem energii Majów i Azteków. Teraz mogą dostarczyć jej i Tobie! Uwaga – nasiona chia swoją niesamowitą moc przekażą Ci jedynie, gdy będą zmielone. W całości nie przynoszą większych korzyści Twojemu zdrowiu.

Pigwa

Zimą bardzo łatwo jest się przeziębić – niestety nie lepiej jest wiosną. Zmienne pogody, niespodziewane opady, ciągle skacząca temperatura... wszystko to nie sprzyja Twojej odporności. Wzmocnij ją, zanim będzie za późno za pomocą pigwy!

Owoc ten jest bardzo niepozorny, przypomina wyglądem jabłko lub gruszkę. Zawiera jednak w sobie moc witamin (zwłaszcza C) i związków mineralnych (m.in. wapń, żelazo, potas), garbniki, pektyny.

Uwaga – pigwy nie jemy jak większości owoców, bo jest zbyt twarda i kwaśna. Jest jednak doskonałą bazą różnorodnych przetworów: marmolad i dżemów, kompotów i soków, nalewek i win. W połączeniu z miodem pomoże w walce z grypą, przeziębieniem i suchym kaszlem.

Chcesz wiedzieć więcej o pigwie i na temat innych naturalnych sposobów na odporność? Informacji szukaj na portalu naturapluszdrowie.pl!


koszt całkowity:
X Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.