Prowadzenie butiku nie należy do najprostszych zadań. Konkurencja jest wyjątkowo duża, dlatego ciężko czymś się wyróżnić. Nawet wyjątkowo ładny asortyment nie pomoże, jeśli nie zostanie umiejętnie wyeksponowany. Na szczęście manekiny całopostaciowe mogą pomóc w stworzeniu efektownej ekspozycji towaru. W jaki sposób?
Manekiny całopostaciowe – niezbędne w każdym butiku
Manekiny to ważny element wyposażenia sklepu odzieżowego. Służą do ekspozycji asortymentu, a przy tym urozmaicają wnętrze butiku. Pozwalają tworzyć stylizacje prezentujące kilka rzeczy naraz. Dzięki temu jest spora szansa, że klienci kupią więcej ubrań. Łatwiej też zauważą akcesoria, które na sklepowej półce byłyby mało widoczne. Manekiny całopostaciowe są więc bezpłatną reklamą asortymentu. Co ważne, można z nich stworzyć efektowną wystawę, która zachęci do odwiedzenia butiku. Świetnym pomysłem jest regularne zmienianie stylizacji manekinów – nie tylko z uwagi na zmieniające się pory roku, ale i trendy. Większość manekinów można bez trudu przenosić, więc nie powinno być z tym problemu.
Manekiny całopostaciowe – jakie warianty są do wyboru?
Właściwie dobrane manekiny mogą dodać wnętrzu charakteru. Na rynku znajdziemy wiele różnych modeli, więc jest w czym wybierać. Należą do nich nie tylko omawiane manekiny całopostaciowe, ale również manekiny męskie, damskie, bieliźniane, ciążowe, plus size, jak również torsy i ekspozytory. Spośród manekinów całopostaciowych wyróżnić można także manekiny abstrakcyjne i realistyczne. Te pierwsze często służą w charakterze ozdoby. Z kolei manekiny realistyczne lepiej nadają się do ekspozycji odzieży. Jak się prezentują poszczególne modele? Możesz to sprawdzić między innymi na stronie https://sklep.moremannequins.pl/. Jeśli w Twoim butiku znajduje się bardzo zróżnicowany asortyment, postaw na modele bez wyraźnie zarysowanych rysów twarzy. Dzięki temu unikniesz sugerowania typu urody, który pasowałby do określonej stylizacji. Zwiększy to prawdopodobieństwo, że na dany zestaw zdecyduje się więcej klientów.